.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نوروزی احمدی نژاد: ما انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند
احمدی نژاد در پیامی که در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و به مناسبت آغاز سال نو ارسال کرد، نوروز را فصل دوستی، تأمل، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، احیای دوستی ها نامید. عاطفه ها و تقارن نوروز و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره به دنبال ارزش ها، کمال انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و سعادت همه انسان ها بوده است. و امام عصر (psl) ) این مقادیر را گزارش کنید و برای همه بیاورید.
 پیام نوروزی احمدی نژاد: ما انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند

احمدی نژاد سال 1400 را برای ملت ایران پر فراز و نشیب و با مشکلات فراوان و تحت فشارهای مختلف اقتصادی، سیاسی و معنوی عنوان کرد و گفت: با وجود ثروت طبیعی بی نظیری که خداوند به سرزمین ما عطا کرده و با وجود استعدادهای باورنکردنی انسانی در ایران. متاسفانه ملت ایران با مشکلات و نابسامانی های فراوانی مواجه است.



خادم ملت ایران ریشه مشکلات کشور و پیدایش فساد، فاصله طبقاتی، فقر، ناامیدی و جدایی بین انسان ها را ناشی از تمرکز ثروت و قدرت و محرومیت مردم از تصمیم گیری و اداره کشور دانست. متمرکز است، فساد وجود خواهد داشت و هر روز بیشتر می شود و فاصله طبقاتی بیشتر می شود، فقر بیشتر می شود و فاصله ما از آرمان ها و زندگی مرفه مورد نظر مردم بیشتر می شود.


وی راه حل مشکلات بازگشت ثروت و قدرت به مردم را پیش بینی کرد و گفت: همه چیز اعم از ثروت، قدرت و حاکمیت متعلق به مردم است. فرصت‌ها، ارزش‌ها، آرمان‌ها، دین همه برای انسان‌ها و سعادت اوست و راهش این است که ملت‌ها قوی و سعادتمند باشند. یعنی ثروتی که خداوند به مردم داده است. اگر عدم تعادل باشد و ثروت از یک طرف و فقر در طرف دیگر، قدرت و اقتدار یک طرف و ضعف و محرومیت در طرف دیگر باشد، نمی‌توانیم کشوری قوی، توسعه‌یافته و آباد داشته باشیم. امیدوارم ثروت و قدرت نه تنها نصیب مردم، بلکه برای همه ملت های جهان شود.



احمدی نژاد جنگ، درگیری، تهدید، ناآرامی و فقر گسترده و وحشتناک در جهان را ناشی از تمرکز ثروت و قدرت در دست عده ای ظالم دانست و گفت: سرمایه داران و مفسدان جهان، خود را پر کرده اند. مراکز تصمیم گیری جهانی را به تصرف خود درآورده اند و بر اساس سلاح و قدرت خود سرنوشت ملت ها را رقم می زنند، جنگ می کنند، تحمیل و تهدید می کنند، فشار می آورند، محاسبات جهانی می گذارند و بر ملت ها تحمیل می کنند.


وی با اشاره به تلاش قدرت‌های فاسد جهانی برای برقراری نظم جدید و تامین منافع خود افزود: شرق و غرب به ظاهر متضاد در واقع دو تیغ قیچی هستند که ملت‌ها را قصاب می‌کنند و حقوق خود را از دست می‌دهند. «هر یک برای بقای خود به دیگری نیاز دارد، یعنی یکی باید باشد تا دیگری عمل خود را توجیه کند، اما موج بیداری ملت ها و ادعای حقوق اساسی جامعه بشری این نظم شیطانی را به خطر انداخته است.



خادم ملت ایران گفت: ملت ها به دنبال این هستند که ثروت و قدرت جهان و آزادی، عدالت، رفاه، دوستی و امنیت از آن همه باشد، اما قدرت های شیطانی به قیمت بلاتکلیف کردن جهان. برای خود امنیت ایجاد کردند با تحمیل فقر بر دیگران، رفاه را برای خود ایجاد کردند. این یک ظلم آشکار است و باید از بین برود. سیل بیداری ملت ها آنها را به وحشت انداخته است و آنها در پی آن هستند که با همان طبیعت قبلی، برخلاف انسانیت و ارزش های انسانی و البته با رنگ و لاکی دیگر، جهان را به نظمی نو برگردانند.


ایشان ملت ایران را پیام آور صلح، دوستی و برادری برای همه ملت ها دانستند و افزودند: نگاه ملت ایران، نگاه نوروزی و نگاه امام عصر(عج) یک دیدگاه جهانی است. ما همیشه برای همه بهترین ها را آرزو کرده ایم. انقلابی بود که آرمان های تاریخی ملت ایران این فرصت را پیدا کرد تا به جهان سرایت کند و صلح، رفاه، آزادی، عشق، محبت، عزت و افتخار برای همه انسان ها باشد. همه مخلوق خدا هستند و باید از همه امکانات استفاده کنند.

احمدی نژاد تاکید کرد که ما باعث ترس و ترس دیگران از این انقلاب نشدیم. ما نمی خواهیم در معادلات قدرت های فاسد جهانی متغیر باشیم یا در اصولی که آنها در دنیا عمل می کنند متغیر باشیم. رویارویی های سیاسی و سیاسی و تلاش برای به دست گرفتن قدرت و ارعاب ملت ها هرگز در دستور کار ملت ایران نبوده است. ما همیشه به دنبال این بوده ایم که دشمنی ها، کینه ها و دوری ها را از بین ببریم و بین ملت ها دوستی و محبت و انسانیت برقرار کنیم و امام عصر (عج) خواهد آمد تا همه اینها را در دنیا برقرار کند.


وی در پایان با آرزوی موفقیت، سربلندی و همبستگی برای ملت ایران و همه ملت ها در سال جدید، افزود: او انسانی کینه توز، دشمنی، ظلم، تبعیض، محرومیت، جهل و بی عدالتی خواهد بود. گسترش وجدان و دانش، عشق و محبت، صلح و عدالت، برادری، رفاقت و همکاری.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.